sâmbătă, 29 martie 2008

Prietenie.


Prietenie. Ce mai e si aia defapt? Un prieten poate insemna mai mult decat un frate,un prieten poate fi singurul care te poate face sa zambesti atunci cand sufletul tau moare. Amic.Tovarash.Prieten.
Multi definesc prietenia ca pe ceva menit sa fie pe vecie,ceva ce trebuie afisat peste tot,ceva cu care trebuie sa te lauzi. Adica o prietenie superficiala.
Prieten nu inseamna sa iti pui la status ,, Pompiliu is my best friend,, sau sa iti pui la avatar o poza cu Pompiliu.NU! Este ceva sincer,este un lucru pt care sa plangi atunci cand se va termina. Un prieten te ajuta cand ai probleme cu parintii si vrei sa fugi de acasa, la el:)).Doamne. Prieten inseamna un om de care esti dependent,esti gata sa ii impartasesti cele mai ascunse dorinte,ganduri. Prieten este cel ce te suna in continuu,sau cel pe care il suni in continuu involuntar (Dodo).Cel cu care vorbesti , plangi , razi.
Cine dracu e Dodo asta? L-am pomenit inca in doua posturi. E varmiu. Impreuna am cunoscut niste prieteni adevarati. Am invatat sa valorificam o relatie,am invatat sa fim mai generosi si sa alegem intre bine si rau. Friendship is rare.
Sa revenim.
Daca dragoste este atunci cand nu pot sa traiesc fara tine,atunci prietenie ce e? E ceva rar,ceva ce nu e tocmai tot timpul constat si nici bine definit.
o poveste de prietenie.
-Erai cel mai bun prieten al meu. Stiam asta si o simteam.Desi eram reci cand stateam cu mai multi,la telefon sau in drum spre casa mi se parea ca te cunosc dintodeauan. Staim ca o sa dureze mult,pt ca de fiecare data cand ne certam,eram distrusa,eram insuportabila,uram sa te vad dar adoram sa te ranesc. Si stiu, te-am ranit atat de tare ,apoi mi-a parut rau. Prietenia se rupsese. Lantul pe care il credeam gros,dur si infinit . Cum avea sa fie viata mea? Ramasem fara un prieten,cel mai bun.
Lunile tot treceau, vroiam sa raspunda,sa vorbesc si sa ne impacam. Nimic. Imi pierdusem orice speranta . Ma lasasem moarta. Distrusa de durerea coplesitoare a prieteniei distruse. Nimic nu mai era la fel si nimic nu mai avea rost.Pierdusem.
,,As vrea macar o zi sa fim din nou prieteni,,
Chipul meu arata altfel,acea vlaga din mine murise,la fel si eu. Eram alta.
Ne revazusem. Ha, degeaba . Tot nimic.
Am trecut si peste asta.
Dupa luni de zile ne impacasem. Nu era la fel,acum insa e. Acum vad o prietenie prin alti ochi. Nu trebuie sa ranesti persoanele la care tii. Pentru nimic.
Si uite,iara sunt fericita. Am acum si prieteni noi dar nu am uitat de cei vechi.
Prietenie.

Un comentariu:

Ralucitaa spunea...

prietenia e un cacat.
nimeni nu stie sa aprecieze un prieten
cum am spus Un prieten inseamna putin,dar un prieten adevarat inseamna foarte mult.
pentru mai multe blogu` meu