vineri, 11 aprilie 2008

Abis de sentimente.


Ce iti ramane sa faci atunci cand toata lumea te pune sa alegi? Ce iti ramane sa faci atunci cand toti iti dau un sfat si tu il arunci pe geam,gandindu-te ca poate ceea ce crezi tu e mai important?Nimic.
Fiecare cu ale lui.
De cand nu mi-ai mai zambit cu acelasi sarm? De cand nu mai suntem la fel?
De cand lumea imi sfideaza viata prin ochii dulci ai discretiei si ai halucinatiei.
,,Oameni,e viata mea, eu decid!,,
De ce acuma trebuie sa ma desprind din visul acela ,,etern,, pe care eu il credeam perfect ? De ce m-ati trezit la realitate?
M-ati oprit sa vad lucrurile roz,m-ati oprit sa iau decizii gresite.Si inca nu stiu cum sa cedez, nimeni nu m-a invatat asta inca. Nici nu vreau sa aflu.
Si tac.Gandesc.Plang cu lacrimi de fericire , asa cum am invatat. Nu realizez. Am propiul meu univers diferit .
Aparente.
Imi e mai comod sa privesc lumea ,,altfel,,? Da. Atunci? Nimic.
Pur si simplu mie dor de trecut. Si nu pot sa trec inainte , decat atunci cand ceea ce vreau se va intampla.
Asa ca : taci!
Nu mai vreau decizii luate de alti.Sunt in stare sa le iau si singura.
Imi flutur furia peste tot. Ranesc pe cine nu treuie,apoi regret . Ajung la concluzia ca am gresit fara sa mai pot remedia ceva.
Totul ramane rece in urma mea.
Tu,el,ea,noi,voi.
De ce ?
Pentru ca nimeni nu ma va ajuta sa lupt cu mine,nimeni nu ma v-a prinde cand voi cadea in gol.
Nu vreau sa traiesc asa.
Gata!
Ordine in viata!
Trezeste-te!
ACUM!

Niciun comentariu: