marți, 27 mai 2008

Sfarsit si inceput


Degeaba te uiti la mine cu ochii aia goi. Nu intelegi ca m-ai pierdut? Ai ramas poate doar o persoana comuna ,printre mii de cunoscuti. Dar nu e totul chiar asa. Degeaba incerc sa ma pacalesc. Gresesc.Privesc spre tine. ,,Da-ti masca aia jos!,, . Nimic. Poate doar un zambet ironic.

Unde esti tu? Adevaratul tu? Te-ai pierdut in lumea prefacuta, incerci sa te regasesti dar nu ai in ce?

Probabil.

Dar m-am saturat sa caut,m-a saturat sa inchid ochii mereu si mereu. Acum nimic nu mai conteaza. Povestea s-a sfarsit.Alte replici , aceeasi actori,dragoste spulberata.

Inca mi-e dor , inca astept sa cunosc necunoscutul. Momentan insa stau in culise,privesc sceneta. Urmaresc cu mare atentie tot. Ajut alte persoane. Pe mine cine ma ajuta? De mine cui ii pasa?

Nu stiu,prefer sa nu incerc sa gandesc prea mult,incerc sa ma acopar cu fericirea ireala dobandita de la altii.

Dar povestea merge inainte. Vine vacanta,vine vara. Vor urma alte vremuri.

Sa uitam trecutul , caci amintirile ne omoara. Sa renuntam la mirosul vinului fiert, la gerul de asta iarna, la tot ce inseamna remuscare.

Usor usor voi deschide si eu ochii. Cu timpul voi invata sa traiesc . Cu timpul masca ta se va eroda , cu timpul totul se va schimba.

Asa ca uit tot. Arunc borcanul de amintiri la ghena, imi pacalesc sentimentele, si trec peste.

Nu am uitat inca.

Aiurea.

Viata.

Sceneta terminata

Niciun comentariu: