miercuri, 25 noiembrie 2009

Cea mai frumoasa persoana din lume.(Post de multumire)

Era martie 1994.Aveam 3 luni si umpic.Eram in cautarea cuiva,cuiva care sa poata avea grija de mine cat timp erau ai mei plecati,vroiam pe cineva bun,pe cineva simpatic si frumos pe interior.
O doamna bruneta cam pe la 40 de ani, a incercat sa-mi intre in viata,a incercat sa ma invete sa traiesc,sa iubesc,si in primul rand,sa desenez.
Numele ei este Nina.Nina este cea mai frumoasa persoana din lume,este fiinta datorita careia sunt ce sunt acum.Nu exista si nu va mai exista vreodata o persoana mai buna,mai speciala,mai frumoasa ca Nina, nu va exista niciodata o ,,alta Nina,, . Nina este doar una,o iubesc.
A fost mereu langa mine cand am avut nevoie,mi-a fost alaturi atunci cand simteam ca nici ai mei nu pot fi,m-a tinut in bratze cand plangean,atunci cand cadeam si ma juleam,atunci cand ma intepa albina si plangeam,atunci cand luam note mici sau aveam absente.Nina este mai mult decat ar putea fi oricine. Nina ma invatat sa vorbesc,sa desenez,sa scriu si sa citesc si nu in ultimul rand sa ma port.
Imi amintesc usor de zilele in care stateam la povesti in timp ce ea calca,imi amintesc cand ne plimbam prin cismigiu si ne dadeam in saltele,imi amintesc cand mergeam la Mc si ea isi lua un cheeseburger,imi amintesc cand mancam cu ea toata inghetata si toata ciocolata din casa.Imi amintesc cand il tundea pe Piti,cand facea cel mai bun grish si orez cu lapte din lume..sau cand facea aripioare,imi amintesc cand eram zgarcita si desi aveam tigari i le fumam pe ale ei.
Am crescut o data cu Nina.Am crescut alaturi de nina,zilnic. M-am dezvoltat alaturi de ea si o iubesc maxim.


Niciun comentariu: