vineri, 28 martie 2008

Paralelism


Frica..frica de necunoscut. Universul meu.. e atat de familiar dar totusi parca imi este strain. Este locul in care nu stiu niciodata ce sa fac dar am lumea mea cu gandurile mele scoase din tipar. Dar realitatea e alta. Nu se invarte in jurul unei papusi pe care o idolatrizam cand eram mica , nici in jurul lui. In jurul meu.
Ma gandesc oare de ce iubesc atat de mult? Nu e vorba de o persoana ci e vorba de mai multe. Iubesc pt ca acele persoane m-au invatat sa ma transform,sa am incredere.Sunt tot ce am.
Dar cum o fi inceput totul?..Nimic nu a fost asa de la inceput...
Cand am venit in liceu eram o straina..una roz:D. Nu stiam ce e tnb-ul,nu auzisem de nimic,nici nu imi doream. Pe masura ce ,,cresteam,, incepeam sa devin ca ,,ei,, , ,,acei ei,, aratau si erau altfel.Stiam ca nu ,,cool,, insemna ce faceam
Pt mine a fi cool inseamna a fi fake. Nu sunt comunista si eu beau si eu fumez,dar urasc wannabe , fake's . ,,Acei ei,, nu faceau nimica,erau la fel ca ,dar aveau personalitate. Nu liceul era vinovat,ci varsta si modul de a vedea viata.
Acum sunt o alta tipa..totul s-a schimbat . Vad viata altfel , prin alti ochi. Stiu pe cine sa apreciez si pe cine nu. Nu regret ca am ajuns sa ascult rock , si sa o ard aiurea peste tot. Ma bucur ca am ajuns sa fiu altfel decat vreo cocalara. Astea erau cele doua paralele...fiecare este influentat sa isi aleaga calea.
Acum sa nu intelegeti gresit,nu am nimic cu tiganii,negrii etc. dar nu imi plac manelele. Nu au versuri in care sa te regasesti..plus nu imi plac manelarii. Nu suport ideea aceea de superficialitate exagerata,si fericire continua. Prefer fericire in rate..cine poate sa fie fericit tot timpu?
Nimeni.
Asadar,paralela dintre cele doua stiluri de viata ale adolescentei conteaza tare mult.Nu sunt doar doua.
Nu am regrete. Iubesc tot ce m-a adus aici.
Urasc liceul transformat in ceea ce nu trebuie adika ,,manelony,, si as vrea sa evadez din replicile zilnice ale colegilor mei tonti. ,,Cretinilor puneti-va gutza si lasati-ma in pace,, . Vreau in lumea mea din Bucale , unde toata lumea se cunoaste si toata lumea se simte bine.
Have a nice day.
(1 ora pana la injectie :-s , si al 3lea post pe ziua de azi.)

Niciun comentariu: