marți, 14 octombrie 2008

Umbra celo doi.

Timpul nu exista. Nici eu . Nici tu. Ma plimb usor pe strada . Nu e decat o mocheta plina de amintitri. Nu ma mai intereseaza. E trecut. Trecutul nu poate fi dovedit
Sunt 1000 de intrebari ce asteapta un raspuns.
Sunt 1000 de camere goale ce se intand pe ani. Nici una nu e decorata.
La fel si noi. Nu ne putem dovedi trecutul indiferent de fapte, nu ne putem lasa adulmecati de iubire pentru ca totul a fost o umbra. Putem incerca. In zadar...
Degeaba pretindem ca suntem doar prieteni
Dar ne-am mintii.
Putem sa rupem legatura definitiv?
Nu.
Te mai iubesc? Ma mai iubesti?
In urma mea ramane un set de intrebari fara raspuns, vise spulberate in lumina neagra a locului in care ne-am cunoscut.
Totul a fost o umbra, noi nu am existat..nimic inseamna totul si totul inseamna nimic.
Insemni nimic,Insemni totul.
Pacat ca defapt nu existi,
Esti o iluzie cu doua fetze ce ma batuie .
Clipele petrecute impreuna s-au terminat.
Tu ai plecat.
Sunt bine.
Uita-ma.
Dezleaga-mi aripile lasa-ma sa zbor.
Elibereaza-ma de tot.
Pentru ca stiu ca poti.
Te-am iubit,fraiere.

Niciun comentariu: