marți, 3 ianuarie 2012

Back in 2007-2008

Poate ca a existat un inceput in care toama rasuna pe la usa si totul se contura cu fericire printr'o gaura luminoasa.Si da, atunci a fost inceputul,a fost octombrie, ai fost tu :) . Si parca pari un vis de vara, sau un vis al meu , sau ceva bun ce se intampla de 3 luni incoace, ceva ce ma trezeste cu zambetul pe buze si ma adoarme frumos precum marea. Si imi e dor de tine mereu, si te vreau mereu sa ma saruti usor sa ma simti si sa te simt in compaia unei lumini subrede cu tente albastrui, vreau sa aud fericirea in spatele nostru, vantul si ninsoarea, vreau sa simt ploaia cu tine , sa simt tot cu tine. Vreau sa fi aici, cu mine. Si simt zilele care s'au mai rarit, noptile care s'au mai lungit, frigul care imi doboara incredrea si imi sterge speranta ca iarna inca nu a plecat. Si atunci cand spun iarna , spun numele tau si iti aud vocea undeva printre mii de ganduri sfaramate. Iar atunci cand te vad, lumea se opreste si tu esti cu mine. Ne pierdem linistiti prin abisurile pasiunii sarutandu'ne usor. Si simt cum ma inunzi precum inunda zapada sufletele noastre, simt cum ma iubesti alergandu'mi prin vene precum heroina. Simt cum vreau ca noi sa nu disparem , sa nu ne terminam, sa fim . Pentru totdeauna.Tu esti cel care imi agata un zambet naiv pe buze, care ma face sa plang, care ma face sa rad, tu esti ceea ce am devenit eu de cand primul clopotel a sunat. Cu tine incepe orice amintire, orice bucurie , orice s'a intamplat iarna asta. Mai pe scurt, cu tine incepe fericirea, cu tine incep eu sa ma simt bine. Tu m'ai invatat sa zbor ; tu mi'ai desfacut aripile, mi'ai sters ranile si m'ai condus pe cer. Ne'am apucat sa'l pictam precum o panza imensa, fara sa gresim , fara sa regretam, si am desenat un parculet si o banca.O tigara si o sticla de cola. Ne'am desenat pe noi cum construim ceea ce suntem. Si am luat'o pe un nou drum, impreuna. Si a mers bine, am cusut cerul cu fire de aur si l'am impodobit cu dragoste, am dat din aripi fara sa obosim si inca incercam sa mai dam.

Un comentariu:

Iona spunea...

mda...iubire.
inexplicabil de dureroasa atunci cand ramane doar o amintire.