vineri, 28 martie 2008

Ace si seringi




Durere de gat , ace si injectii cu penicilina si gentamicina- asta e viata mea ....urat,nu?

Macar stiu ca nu ma voi duce la scoala pana dupa summit..ei si ce? Tot nu ies. Ma doare tot corpu..si nu imi convine. Ce naiba injectii din 6 in 6 ore .... de unde dracu m-am molipsit eu cu atata ghinion?...Stau in casa in fata calculatorului toata ziua(eu care de obicei nu suportam calculatorul) si daca nu stau..ce pot sa fac?! sa fumez toata ziua...super benga shlenga,right?

Doamne....cand se termina oare acest chin? M-am saturat sa vb de parca as fi beata tot timpu, sau sa merg k o handicapata din cauza curului meu ciuruit.

Acum ceva timp , radeam cu Dodo de zicala ,,Sanatatea e cea mai de pret ,, ....pai cam e...si mi-am dat seama de asta pt k nu poti face nimik cand te doare ceva atat de rau.Nu te poti distra.

Mai mult de o saptamana libera...Atatea zile in casa? Merita? Sau sa ies pur si simplu pe usa si sa vad ce se va intampla cu gatul meu..Totusi e Amigdalita Acuta #@!&%$...

Pfff...mor aici ... MOR! Si se summit nimeni no sa iasa k vai ks atentate:))..ce sa-ti povestesc..nu cred..si daca ar fi ar fi pan centru...si nush am mai avea ink o sapt libera..sper;) Bine...totusi sa nu sper sa fie rau pt tara asta ,, superba,,

Ahh la 12 tre sa ma duc sa ma intzep..e abia 10:39 si e vineri...si mai e mult pana maine knd poate o sa existe umpik noroc si pt mine sa ies si eu pafara..

Asta este. Copii avetzi grija...:D

The sign said

Long haired

Freaky people

Need no apply

Niciun comentariu: