marți, 3 ianuarie 2012

Long time ago...

· Eu sau poate doar in inger in zdrentze.Eu, mereu.

Sunt clipe in care lumea se destrama, Se destrama in bucatzele mici , sunt clipe in care praful de altadata se imbine alacatuind un puzzle al trecutului ce se intoarce. Sunt clipe dupa care am urlat, clipe pe care am vrut sa le prind din zborul spre trecut, atat de sigur atat de simplu. Si totusi nu. Totusi e altceva, poate un inger imbracat in zdrentze ce se lupta sa reuseasca,sa traiasca asa cum a trait candva,asa cum a invatzat sa planga sa rada . Un inger caruia i s-a dat sansa de a iubi dinou pe sub maneca, un inger prost,un inger zdrobit de necazuri care s-a jucat cu focul fericirii fizice,nu pshihice.Si a crezut ca ii confera o energie pozitiva.A crezut in aparente, in dorul de dupa, in ceasul prafuit al amarului in care se ineaca, a crezut in perfectiunea trupeasca , omeneasca, o perfectiune ce s-a ars inauntru dupa toata fericirea dobandita.

Un inger sedat,prins in capcana. Prins in cusca propiului ego. Un inger ce isi sterge lacrimile ude cu mana, un inger ce plange cand e soare, o fatzada, o regasire in intuneric si in fericirea fals. Un inger pierdut pe un drum gol al dragostei, dragostei scurte dar intense. Sau poate doar eu.

· Capsuni sau tu sau anul 2009

Pe sub noi se intinde un amar gol,un amar mangaiat de tainele unei noi vietzi,unui nou inceput, un amar ce se bazeaza pe o dragoste subtila , pe o dragoste si pe un sentiment nou, atat de dor cat si de amintit.O dragoste ce ne-a circulat in vene pana in adancul corpului, o iubirea ce ne-a anesteziat si infectat intreaga fiintza , intreaga gandirea involburata de fum si rom. Dar o poveste ce a mers pana la capat. Acolo unde se stia ca va fi finalul, sfarsitul unei povesti unse cu capsuni, unse cu simpatie, unse pe o grese murdara,patata cu sange, sau pe un parchet. pe un parchet ce reflecta adevarul vazut in ceata de atunci. Dar mirosul de capsuni a fost mereu, a fost acolo, pe langa acea fiintza dogamtica, adepta a iubirii fizice cu o tipologie seaca plina de gauri si principii scazute. Acea fiintza ce a stiut sa raneasca dincolo de fizic, ce a stiut sa se joace pana la final,cu o perversitate ascunsa sub perdeaua cu miros de capsuni, sub iarba verde si cutiile de bere. O personalitate ascunsa sub masca pe care toti o credeau pozitiva. Dar groaznica, Groazinic si frumos . Si nimic mai mult..

· Si el e pentru totdeauna, pentru tine, pentru 2008.

Poate ca am trait in minciuna, poate ca am trait in ura , in dezmatz si in dragoste esuata. Poate ca m-am crezut sigurul om capabil sa se ascunda de aceasta lume rea, catre o Noua viata bazata pe principile prieteniei adevarate. Poate ca am plans,poate ca am ras. Atat singura cat si cu tine. Cu tine, omul care m-a invatat sa judec dincolo de varsta , dincolo de posibil , ci mai sus,catre imposibil,catre minuni si catre un nou dor de voie. Si pentru tine, si pentru tot . Si am invatzat sa traiesc in bratzele minciunii frumoase, o minciuna veche , poate singura minciuna frumoasa :) .Am invatzat sa plang langa tine, am invatzat sa trec peste orice si sa gandesc pozitiv, am invatzat sa rad, sa ma port , sa zambesc atunci cand afara ploua, atunci cand raman singura inyrun unghier plin cu praf si panza de paian . Am invatzat sa nu clachez din primul pas imbaxit cu moloz si gunoi. Si sa trec mai departe catre o noua etapa a vieti ,acolo unde pot sa aleg iontre bine si rau. Am invatat ce inseamna prietenia , dorul si ajutorul ascuns in tine. Si atat..cel mai bun prieten.

Niciun comentariu: